|
Post by Aiko on Dec 26, 2006 17:50:09 GMT 1
Hun nyder det. Hun vil ikke have ham til at stoppe. Hun kommer tættere og tættere på en orgasme, men vil på ingen måde vise det for Ryuu. Hun lukker øjnene og koncentrerer sig om at stønne lige så højt, som hun havde gjort før, men det går ikke så godt for hende.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 26, 2006 17:54:51 GMT 1
Han nyder det i fulde drag. Han kan mærke at der ikke er langt igen. 'Han kommer snart. Han beslutter sig for at gøre sig rigtig umage med klit-arbejdet. Han kysser hende på munden og fortsætter ned ad halsen
|
|
|
Post by Aiko on Dec 26, 2006 17:58:09 GMT 1
Hun kan snart ikke holde sine høje støn igen. Hun nyder det for meget. Hun begynder at stønne højere og højere, mens hun en gang imellem kommer med små skrig af nydelse. Hun er rigtig, rigtig tæt på en orgasme.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 26, 2006 17:59:26 GMT 1
Han er lidt nervøs for om nogen kan høre dem. Han stønner også og kysser hende igen. Han kommer lige om lidt. Han vil helst have at hun kommer først, men han kan simpelthen snarti kke styre det længere.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 26, 2006 18:01:50 GMT 1
Hun udbryder i et lidt højere skrig end før. Hun lægger mærke til, at saften fra hendes fisse løber ned ad hende. Hun læner sig udmattet tilbage. Hun har lige fået en voldsom orgasme.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 26, 2006 18:03:53 GMT 1
Han kunne mærke at hun kom, og det tændte ham så meget at han også kom. Han kyssede hende og lagde sig ned ved siden af hende. Han gav hende endnu et kys. "Jeg elsker dig, Aiko..." sagde han og kyssede hende igen.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 26, 2006 18:09:36 GMT 1
Hun læner sig op af ham. Helt op af ham. Hun kysser ham på kinden. "Jeg elsker også dig, Ryuu." Hun kigger lidt på ham. "Ryuu?" Hendes stemme er pludselig ikke så glad og tilfreds som den var før. Den er nærmere bekymret og bange.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 26, 2006 18:11:01 GMT 1
((For god ordens skyld, så alle kan se det, så er hun blevet gravid )) "Ja?" spørger han og kigger bekymret på hende. "Er der noget galt?" Hanfrygtede allerede det værste.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 26, 2006 18:44:44 GMT 1
Hun sukker kort. "Nu er du jo kommet op i mig to gange.. Hvad nu.. Hvis.. Jeg.. Er blevet.. Blevet.. Gravid?" Hun turde ikke en gang tænke på hendes fars reaktion, hvis han fandt ud af det.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 26, 2006 18:55:47 GMT 1
"Tja, såå..." mumlede han. "Såå... Øhh... Det ved jeg ikke... Sig jeg tvang dig eller noget!" sukkede han. Det skulle ikke gå ud over hende.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 26, 2006 18:58:24 GMT 1
Hun ryster på hovedet. "Nej. Så.. Så.. Gik jeg hjem fra dig alene en mørk aften.. og.. blev.. ja.. du ved.. voldtaget." Hun havde aldrig kunne lide at lyve, men nu var hun nødt til det, hvis der var nogen, der fandt ud af det.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 26, 2006 19:01:54 GMT 1
Han ler lidt. "Aiko, vi ved begge to at du kunne have smagret ham med det samme." sukkede han og kyssede hende på panden.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 27, 2006 3:20:22 GMT 1
Hun ser trist ud. Hun ved udemærket godt, at han har ret. Hun ved også, at ingen vil tro hende, hvis hun sagde det. Der løber en tåre ned ad hendes kind, og pludselig vælter kvaæmen op i hende. Hun ser skræmt på ham. "Ryuu. Jeg.. Jeg.. Tror, at jeg..." Mere når hun ikke at sige, før hun virkelig bryder ud i gråd. Hun rejser sig hurtigt op og tager tøj på. Lige i det her tilfælde er hun glad for, at hun har eget toilet ind til sit værelse. Hun løber derud og knækker sig i toilettet. Efterfølgende går hun ind til Ryuu igen. "Jeg.. er vidst.. ja.." Hun kan ikke få sig selv til at sige det. Hun lægger sig bare ved siden af ham. Hun lægger sig helt op af ham og putter sig ind til ham. Hun vil ikke være gravid, men det er hun.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 28, 2006 20:20:30 GMT 1
Han holder om hende og kysser hende på kinden. Eftersom hun lige har brækket sig, er det nok ikke så lækkert at kysse hende på munden. "Det er der vel ikke noget at gøre ved..." sukkede han, men smilte. "Jeg elsker dig Aiko. Også barnet... Om det så er uden for ægteskabet eller ej! Jeg kan ikke se det store hullumhej i det." smiler han og prøver at trøste hende ved at holde om hende.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 28, 2006 20:28:08 GMT 1
Hun græder stadig, men nu smiler hun også. Hun trykker sig ind til ham. Hun elsker ham virkelig. Hun kigger hen mod skabet, hvorefter hun ser på ham. "Vi.. Skal jo snart giftes!" Hun rejser sig op. Hun ved, at de har alle tingene parat.
|
|