|
Post by Aiko on Dec 24, 2006 12:15:56 GMT 1
Hun kigger på ham, mens tårerne triller ned ad hendes kinder. Hun sætter sig helt over til ham og læner sig op af ham. Hun holder om ham. Hun elsker ham stadig, men hun er blevet bange, og hun har brug for, at han holder om hende.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 24, 2006 12:19:41 GMT 1
Han holder forsigtigt om hende. Han ville eller vil jo ikke skade hende. "Undskyld," siger han lavt og stryger hende over håret. "Det var ikke meningen!" siger han lavt. "Jeg sværger, det skal aldrig ske igen!" lover han og trykker hende ind til sig. Han er selv ved at græde.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 24, 2006 12:21:42 GMT 1
Hun kigger op på ham. Hun kan godt se, at han også er ved at græde. Hun trykker sig helt ind til ham. "D..det gør ikk.. noget.." får hun fremstammet blandt gråden.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 24, 2006 12:23:01 GMT 1
"Jo, det gør," siger han skamfuldt. "Jeg har jo lige lovet at jeg aldrig ville gøre sig noget ondt..." siger han næsten hviskende og holder hende ind til sig.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 24, 2006 12:25:42 GMT 1
Hun smiler let. "Jeg.. elsker dig alligevel, Ryuu." Siger hun stadig med gråd i stemmen.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 24, 2006 12:28:07 GMT 1
Ryuu husker det der stod i Samurai-lærebogen ((kan ikke lkige huske navnet )) og siger: "Ægteskab skal ikke ses som at skabe ubalance. Lad de længtes, mand og kvinde, for hinanden blive tilfredse. Hvis ubalance sker, vil tiden ordne det." Han smiler. "Du må gerne hade mig, men jeg beder om din tilgivelse! Jeg beder dig Aiko..." snøftede han.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 24, 2006 23:49:26 GMT 1
Aiko ryster forsigtigt på hovedet. "Jeg kan ikke hade dig. Jeg elsker dig, og det vil jeg altid gøre. Jeg tilgiver dig." Hun kigger op på ham med bedende øjne. Hun fører den ene hånd op til hans kind, og efter en lille pause, siger hun: "Jeg elsker dig. Jeg elsker dig virkelig højt!" Først nu lægger hun mærke til, at hun stadig ikke har noget tøj på, og hun faktisk ikke er blevet tilfredsstillet. Hendes ellers så triste, elsklige blik blev meget hurtigt frækt og liderligt.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 26, 2006 14:10:44 GMT 1
Han sukker. "Undskyld," siger han bare endnu engang. Han ville have hende, men han turde ikke. Han var bange for at han ikke kunne styre sig.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 26, 2006 14:13:00 GMT 1
Aiko kigger på ham med samme, frække og liderlige ansigtsudtryk som før. "Du skal da ikke undskylde." Prøver hun.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 26, 2006 14:15:36 GMT 1
Han har først set op på hende nu. Så smiler han skævt. "Du... Øhh..." smiler han. Han har underbukser på, men det er tydeligt der er kommet lidt liv dernede igen...
|
|
|
Post by Aiko on Dec 26, 2006 14:17:27 GMT 1
Hun smiler frækt til ham. "Jeg hvad?" Hun prøver forsigtigt at lægge sig ene hånd på hans inderlår.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 26, 2006 14:19:10 GMT 1
Han ager begge hænde om hendes kinder og kysser hende hedt. "Du er dejlig!" siger han bare og kysser hende igen. Han prøver at styre sig.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 26, 2006 14:20:17 GMT 1
Aiko tager imod kyssene og gengælder dem. Hun lader forsigtigt sin hånd glide lidt længere op mod hans lem.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 26, 2006 14:23:40 GMT 1
Han fik ret hurtigt underbukserne af igen og lod hænderne glide om hendes ryg. Den ene fortsatte dog ned i skridtet på hende. Han nussede hende blidt dernede også.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 26, 2006 14:24:48 GMT 1
Hun smiler sødt. Hun fik ham til det. Hun lader sin hånd glide helt op til hans lem og tager forsigtigt om den.
|
|