|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 19:28:13 GMT 1
Katsu kom gående ud på marken og for en enkelt gangs skyld havde han ikke sine våben med sig. Resten af dagen ville han ikke træne for en gangs skyld det var ellers ikke tit han gjorde sådan. Han stilte sig midt ude på marken og tog en dyb indånding, og slappede af. Han nød det, da det ikke var tit at han fik det sådan... Han ville slappe af indtil han fik sit nye våben leveret.
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 6, 2006 19:36:03 GMT 1
Armara gik gennem marken mens hun kiggede rundt omkring.. Hun lod den ene hånd blidt røre nogle af kornblomsterne mens hun gik.. Hun havde en stor stråhat om hovedet så hun var svær at se.. Da hun kom ud til en lille bakke med et fint lag af grønt græs satte hun sig i det og tog hatten af.. Hun strøg blidt hånden gennem håret og lænede sig lidt tilbage med henderne bag rykken mens hun studerede udsigten.. Det her var livet.. Hun kunne gøre lige hvad hun ville uden hendes far skulle bestemme over hende
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 19:40:41 GMT 1
Katsu hørte noget bag sig og vendte sig mod det. Der sad en pige lidt længere henne der så ud til at være lidt ældre end ham selv, men andet kunne han ikke se. Han smilte venligt til hende. "Jamen goddag" sagde han til pigen han endnu ikke kunne se ordentligt.
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 6, 2006 19:44:58 GMT 1
Der gik ikke længe før hun havde opfanget hvem der talte til hende.. Hun smilede blidt til ham og nikkede kort med hovedet "Goddag" Svarede hun lidt efter.. Hun lod kort blikket vandre rundt omkring mens hun bed sig lidt i læben
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 19:50:51 GMT 1
Katsu smilede. Han studerede hende lidt. "Hvad laver en som dig herude?" spurgte han men fandt hurtigt ud af at det måske lød dumt. Han tog endnu en dyb indånding og smilede stort. *Her er skønt herude* tænkte han. Han nød for en gangs skyld ikke at træne. Han lukkede øjnene og mærkede vinden der var begyndt at blæse mere.
|
|
|
Post by Armara Dragon Ojukarma on Jul 6, 2006 19:55:04 GMT 1
"En som mig?" Sagde hun med en kort lille latter "Jeg nyder vel bare udsigten" Sagde hun lidt efter.. Hun kiggede lidt på ham før hun rejste sig op og tog hatten med.. Hun gik hen til ham og satte sig ved siden af ham.. Hun smilede skævt og lod blikket vile på ham "Mit navn er Armara" Sagde hun lidt efter.. Hvis der var noget hendes far altid havde fortalt hende var det at ingen samtale ville kunne føre til noget uden en præsentation til at starte med..
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 6, 2006 19:58:22 GMT 1
Katsu gjorde plads så hun kunne sætte sig og smilede til hende. "Jeg hedder Katsu Yuudai Gotora. Men bare kald mig Katsu det er nemmest" sagde han fnisende mens han så på hende. "Ja her er skønt herude" sagde Katsu og så ud på marken.
|
|