Kakashi Uchiha
Genin
A ninja gives never up...thats the way of a ninja..
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 29, 2006 22:10:16 GMT 1
Kaka kom gåndende på vejen...han kikede over på de store marker...så så han et lille træ ved vejen "hmm...et godt trænings sted" sagde han for sig selv og trak en Kunai. han brugte den til at tægne en cirkel med en lille prik må midten..han gik en del meter væk og kastede den..Plet...han gik hend og tog den af igen "Hmm det ser ikke ud til at min præsicion fejler noget" sagde han muntert og klødede sig i håret...hvad fanden kunne det så være han manglede at træne..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 29, 2006 22:13:25 GMT 1
Chang kom gående langs stien.. Det her var en del af hans slægts jord.. Det hele virkede lidt forandret siden sidst han var her.. Han fik øje på Kaka.. *Kender jeg ham? Han er da vidst ikke en af mine* Han gik tættere på ham.. "Giv dig til kende unge Kun." sagde han venligt..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 29, 2006 22:16:08 GMT 1
"hm?" brummede han og kikkede på den nye mand som var kommet "Og hvorfor skulle jeg så gøre det?" spurgte han og så ligegyldigt på ham...han tog en ny Kunai og kastede den mod det samme sted...plet igen.."hmm hvad kan det være jeg mangler at træne i" mummlede han og gik over og tog den igen..."men jeg er Kakashi Uchiha hvis det kan glæde dig." sagde han bagefter og kastede Kunaien igen
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 29, 2006 22:19:44 GMT 1
Han smilede skævt til ham.. "Du burde vise lidt mere respekt unge Kun.. Mit navn er Chang Ryuu Sayorima, men jeg foretrækker sempai.." Han tog sin Wakazashi op af skeden, og kastede den efter ringen, den ramte lige i plet, selvom han stod længere væk fra den end kaka..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 29, 2006 22:22:01 GMT 1
"jeg vil aldrig kalde en mand for sempai...kun "skyggen" ville jeg kalde sempai" sagde han ligeglydigt og kastede en ny Kunai som ramte Wakazashien lige midt i "du er nok glad for at du er så god hva?" sagde han lige gyldigt..han gik over og tog sine Kunaier og satte dem ned i sit belte igen...han begyndte at træne spark og slag i luften istedet for.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 29, 2006 22:25:39 GMT 1
Han grinede.. og hentede sit sværd.. "Er det noget du vil slås om?" Han mente det ikke alvorligt, men mere for sjov.. "Hvis du vinder vil JEG kalde DIG sempai.." Han smilede og blinkede til ham..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 29, 2006 22:32:45 GMT 1
"jeg gider ikke kæmpe...jeg kalder ikke dig for sempai og du kalder ikke mig for sempai...det er da nemt nok" sagde han som om han var kedlig... han hoppede op på træet og begyndte i stedet at fløjte og pudse hans Kunaier.. så begyndte han at tegne med dem..."mand her er bare kedligt...ingengang en kamp kunne sætte liv i det her sted.." sagde han som om han ikke fandtes
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 29, 2006 22:35:43 GMT 1
Han grinede lidt.. "Hør her Kun.. Hvis du keder dig så meget, så lad os tage en træningskamp.. Hvis du vil have mine ærlige mening, så keder jeg mig også en smule.." Han smilede til ham..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 29, 2006 22:41:21 GMT 1
Kaka så på ham irreterene..så lagde han sig ned "som jeg lige har sagt...jeg takker nej...jeg taler normalt ikke til fremmede....specielt ikke når jeg gider høre på dem...og jeg gider heller ikke at kæmpe mod fremmede" sagde han snerrende..han lagde sig ned på siden og tog hænderne og brugte dem som en pude...han var total lige glad med hvordan ham chang ville reagere på det..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 29, 2006 22:44:04 GMT 1
Han så tænksomt på ham.. "Du virker ret irriteret unge Kun.. Må man have lov at spørge hvad der er galt?" han så tænksom, og halvt smilende på ham.. Intet kunne ødelægge hans gode humør, som han havde haft siden ham og hans krigere vandt krigen..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 29, 2006 22:48:29 GMT 1
Kaka svarede ikke i et stykke tid "der er intet i vejen med mig...Chang...." sagde han med de sidste ord efter en lang pause rejste han sig op og tog sin kunaier op og kastede dem op i luften og greb dem med spisserne *nej intet halt med min balance hvad i alverden kan det være jeg mangler at træne* tænkte han undrende og klatrede højer op af det store træ som han klatrede på
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 29, 2006 22:51:16 GMT 1
"Du er dygtig," sagde han langsomt.. "Men du har stadig meget at lære unge Kun.. Er du bekendt med kodekset?" Spurgte han og så tænksom på ham..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 29, 2006 22:54:01 GMT 1
"...nej..." sagde han "...og jeg hverken vil eller kende til noget som ikke raver mig en hvis hø stak" sagde han bagefter...han var ikke en dusør jæger...han var hvad han ville være...han hoppede ned af træet "men hvad har du så af erner her...eller er du bare kommet her for at være en pest mod mig?" sagde han irreteret...han var godt nok stærkere end ham men han var i et meget dårligt humør...han gik over til korne og tog nogen af dem og spiste..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 29, 2006 22:56:47 GMT 1
Han grinede lidt.. "Spørgsmålet er hvad DU laver her Kun.. Den her jord tilhører mig.." "Men du er selvfølgelig velkommen til at være her hvis du ønsker.." Han smilede til ham..
((Han kan ikke vide hvor god hans Chang er.. Kun gætte))
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jun 29, 2006 23:01:10 GMT 1
(( ups glemte at skrive SÅ XD)) "HVad jeg laver her....jeg bor overalt...jeg har intet hjem...jeg er en strejfer.." sagde han stille... "og sig mig så hvad du har at ærindene her!" sagde han irreteret...han begyndte at gå...Chang gjorde ham pissed off og han vidste ikke hvor lang tid der ville gå før han ville angribe ham...han var virklig pissed off...han stoppede på vejen..og ventede på et svar
|
|