Kakashi Uchiha
Genin
A ninja gives never up...thats the way of a ninja..
|
Post by Kakashi Uchiha on Jul 3, 2006 18:42:53 GMT 1
Gaara kom hoppende fra træ til træ..han kikkede på den store flok af banditer...han talte dem hurtigt 1..2...3...4...5...6..7...8 der var 8 i alt *Hehehe det her bliver nemt* tænkte han og rakte ud efter sin shuieken han rejste sig op..stille og lydløst...hans sind hungrede efter blod... han kylede Shuieken ned som straks huggede sig igemen 2 af Banditterne "I ER OPDAGET" råbte han og lavede uden vidre et flyve spark ned i bandens leder...han løbte over og tog sin shuieken og løbte hend og dræbte de næste 2. han slog med lynets hast 4 slag i 2 af dem som blev bevidst løse med det samme han hoppede og tog sin fod op til hoved og tyrede det ned oppefra og ned i den anden sidste bandits ryg. "så er det kun dig og mig R*v leder" sagde han og løbte hend og skar ham over med Shueiken...han satte sig midt i den rundkreds af blod der var blevet og pudesede hans Shuieken
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
A ninja gives never up...thats the way of a ninja..
|
Post by Kakashi Uchiha on Jul 4, 2006 20:55:27 GMT 1
Efter en del tid var Gaara Færdig med at tøre Blodet af...Han tog noget af blodet fra banditterne rundt omkring ham og begyndte at male det...efter noget tid stod der på miden af "Rundkræsen" I Love Death . han smilede grumt. han kikkede efter om der var nogen der gemte sig...det var der ikke *De næste som kommer her for sig en forskækelsle* tænkte han ondt mens han slikkede sig om munden..han hoppede op i et træ og begyndte at hoppe fra træ til træ *Hmmm....nu når jeg tænker over det...gadvide hvordan det er at have venner...nå pyt de kan vel kun stå i vejen for min hævn* tænkte han hurtigt og smed tankerne væk fra hans hoved...hans Blod Røde hår skimtede i solen hvilket fik det til at se ud som om han virklig havde taget noget blod og sat i håret...men det var bare hans natur at det så sån ud..han hoppede ud af skoven og landte hårdt på jorden. han snurrede hoved rundt så det sagde *Knæk* og knækkede fingre...¨så begyndte han lige så stille at gå som om intet var hent. som om det han lige havedt gjort var helt og aldeles normalt...men det var det osse....for ham
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 19, 2006 15:59:13 GMT 1
Yoshi kom riddende. Hun havde sat håret i en hestehale og havde Gotora træningsdragten på. Hun havde bundet barmen ind og sat håret i en hestehale. Hun så alle ligene og var ved at kaste op. *Slap af - det er bare blod!* tænkte hun og tog hånden op for munden. Der stank af blod og efterladenskaber.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 19, 2006 16:16:25 GMT 1
Katsu kom gående helt lydløst ude i skoven. Skoven var hans ynglyngsted at træne. Han havde sit træningsudstyr med men kun 1 sværd, da han var ved at få lavet sig et til. Det gamle var i stykker. Han fik øje på Yoshi længere fremme. "Yoshi! Hvad laver du dog her?" spurgte han højlydt.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 19, 2006 18:32:36 GMT 1
Yoshi åbnede munden og lukkede den igen. 8 lig. Hun var ikke sart, men hun rystede af indeholdt gråd. Hun havde aldrig haft det så godt med blod.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 19, 2006 20:34:27 GMT 1
Straks opdagede Katsu 8 lig der lå og flød midt i det hele. "Yoshi..." mumlede han mens hanstod og stirrede på dem. "Hvad er der sket?" spurgte han med det samme og så op på hende afventende. Han så sig omkring, lidt paranoidt, og så tilbage på Yoshi ventende på svar.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 19, 2006 20:37:44 GMT 1
Hun gjorde intet for at kamuflere sin kvindelige stemme. "Je-jeg ved det ikke. Jeg kom bare ridende og så lå de der..." Hun holdt godt fast i tøjlerne til hendes brune hest. Hun stirrede bange frem for sig. "De-det var altså ikke m-mig..."
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 19, 2006 20:40:12 GMT 1
Katsu rystede på hovedet. "Nej-nej, selvfølgelig er det ikke dig. Men de er kun 8. Så deres venner kommer muligvis snart. Hvad laver du overhovedet herude?" lød det højlydt ud af ham. Han gik hen til de 8 lig og studerede dem nærmere. Banditter som han regnede med. "Årh, de banditter" mumlede han vredt.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 19, 2006 20:42:47 GMT 1
"Jeg red bare... Jeg mødte en fyr jeg mener trænger til et par på hovedet. Men han er her ikke." hikstede hun og vendte hesten, så hun ikke behøvede at se på det. "Jeg kan godt passe på mig selv!" lød det trodsigt fra hende.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 19, 2006 20:51:49 GMT 1
Katsu så ud i skyggerne i skoven. "Han gjorde vel ikke noget mod dig vel?" spurgte Katsu stille. Han trak sit sværd mens han spejdede ud i skovskyggerne hvor han syntes han hørte noget men det kunne muligvis bare være noget han bildte sig ind. "Hvem var det?" spurgte han hårdt.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 19, 2006 20:57:08 GMT 1
"Jeg så det ikke. Jeg kom bare riddende og så lå de der," sagde hun lige så hårdt. Hun havde tårer i øjnene over chokket, men hun nægtede at erkende det. "Og jeg har det fint," sagde hun med lidt grødet stemme.
|
|
|
Post by Dilmon (Katsu) on Jul 19, 2006 21:13:22 GMT 1
Katsu gik hen til hende. "Tag hjem med dig" sagde han og klappede hesten. Men efter det fløj en kastet dolk ud fra møret mod Yoshi. Katsu viftede med hånden imod dolken for at beskytte Yoshi og fik lige grebet om den. Uheldigvis greb han om klingen så det blødte ned fra hans hånd. Han bed smerten i sig og smed dolken væk. Han hoppede op bag ved Yoshi på hesten. "Få os væk herfra" sagde han højt.
((Jeg må smutte min mor vil bruge computeren. Bare skriv at de rider væk osv... jeg kommer nok først på imorgen aften))
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 19, 2006 21:16:25 GMT 1
Yoshi sporede hesten hårdt og de red væk i vild gallop.
|
|