|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 9, 2006 18:54:28 GMT 1
Akina kom gående derind med en kurv på armen. Hun trippede forsigtigt afsted med blikket mod jorden for at være sikker på hun ikke trådte i noget hun ikke ville træde i. Da hun var kommet halvvejs ind stoppede hun op og så sig omkring. "Hallo?"
|
|
|
Post by Nobu Rei on Jul 9, 2006 19:00:23 GMT 1
Nobu så op da han hørte en kalde. Han rejste sig op og gik ud i gården. Der stod en pige han ikke kendte. "Kan jeg hjælpe dem?" spurgte han hende, mens han så nærmere på hende.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 9, 2006 19:04:58 GMT 1
Hun fik øje på ham. "Ja. Mit navn er Akina Tatsumichi. Jeg komer fra okiyaen. Der skulle vist være en aftale med at i forsyner den med friskt mad? spurgte hun usikkert og bukkede for ham.
|
|
|
Post by Nobu Rei on Jul 9, 2006 19:10:16 GMT 1
Nobu så hende bukke, hvilket gjorder ham lidt ubekvemt. Han var ikke vant til at folk bukkede for ham, i det hele taget var han ikke vant til folk. "Ja, selvfølgelig" svarede han og smilte til hende, da hun så hendes usikkerhed. "Kom med mig" sagde han til hende og gik over gården. Han tog nogle grønsager og nogle høns op.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 9, 2006 19:17:05 GMT 1
Hun nikkede og fulgte efter ham. Hvorfor havde han ikket bukket for hende? Havde hun gjort noget forkert? Havde hun fornærmet ham? Hun stoppede op lidt bag ham. Af høflighed stilte hun sig ikke ved siden af ham eller klods op af ham. "De ved sikkert bedre end mig hvad okiyaen skal ha, San."
|
|
|
Post by Nobu Rei on Jul 9, 2006 19:28:29 GMT 1
Nobu nikkede og tog kurven. Så satte han sig på knæ og lagde forskellige ting ned i den. Han havde lidt blod på sit tøj. Da kurven var fuldt op til renden, rejste han sig op og gav Akina den tilbage. "Kan du klare den, eller skal jeg bære den for dem?" spurgte han hende. Den var ret tung.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 9, 2006 19:34:22 GMT 1
Hun nikkede. "San må gerne tage den." Hun var ikke sikker på at hun kunne slæbe den hele vejen. hun skulle ha taget en vogn eller noget andet med. Hun havde slet ikke troet den ville veje så meget.
|
|
|
Post by Nobu Rei on Jul 9, 2006 19:49:32 GMT 1
Han tog kurven og gik hen til hestevognen, hvor der allerede stod en hest for. Han rakte hånden ud til Akina for at hjælpe hende op.
|
|
|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 9, 2006 20:10:34 GMT 1
Hun fulgte efter ham og tog imod hans hånd. Hun kunne ikke lade vær med at rødme lidt, da de rørte hinanden og hun så ned i jorden, mens hun satte sig op til ham.
|
|
|
Post by Nobu Rei on Jul 9, 2006 20:15:04 GMT 1
Nobu så at Akina så ned og rødmede hun? Han smilte lidt til hende. Han gav kurven til hende og tog så derefter tøjlerne og satte vognen igang. De kørte ud af gården
|
|