|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 13:59:43 GMT 1
Chang kom gående ad en sti der gik igennem marken, hen til farmen.. Han bar sin katana foran sig, den var så god som ny.. han betragtede den glad.. Den betød utrolig meget for ham..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
A ninja gives never up...thats the way of a ninja..
|
Post by Kakashi Uchiha on Jul 2, 2006 14:06:47 GMT 1
Gaara gik rundt stille...hans blod røde hår dryppede af blod fra andre mennsker...han gik stille Rundt nær farmen...han kikkede efter andre banditter han kunne slå ihjel hans store Shuieken (stav?) dryppede osse af blod bag hans ryg. hankikkede rundt og så en skikelsel..*nej det kan ikke være en bandit eller noget lignende...* tænkte han mens han gik rundt..Hvis han havde været en bandit ville han haft brændt Farmen af...
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 14:11:06 GMT 1
Chang fik øje på nogen længere fremme.. *Hvem er det.* Han kendte ham ikke.. Han lignede en, der lige havde været oppe at slås.. "Kan jeg hjælpe dem med noget Kun?" Næsten råbte han til ham..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jul 2, 2006 14:12:38 GMT 1
Garra så stille op på ham "nej...medmindre du har set Banditter nær farmen her" sagde han stille...han kikkede igen rundt for at se om der var nogen...det så ikke ud som om der var nogen...men han måtte være helt sikker... så knækkede han fingre..."nej her er ikke nogen ved denne her farm" sagde han stille og kikkede på manden som snakkede til ham..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 14:14:01 GMT 1
"Mit navn er Chang Ryuu Sayorima" sagde han venligt og gik hen imod ham.. "Og hvad er deres Kun?" Han smilede..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jul 2, 2006 14:15:55 GMT 1
Gaara kikkede ligegyldigt på ham "Jeg har ikke spurgt om dit navn...men jeg heder Gaara..." sagde han som om navne ikke bedtød en Fims...Han tog sin store Shuieken ned af ryggen og tog noget silke frem...han satte sig ned på jorden og begyndte at tøre det blod som før havde været inde i en anden persons krop..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 14:18:33 GMT 1
Chang så lidt ligegyldigt på ham.. Han havde set det, der var værre mange gange før.. Han sukkede og gik yderligere hen imod ham.. "Må jeg spørge hvad de laver her Kun?" sagde han roligt..
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jul 2, 2006 14:19:54 GMT 1
Crest kom travende, langsomt og sløvt langs stien der gik ned til farmen, han havde sin guitar på ryggen, samt sin Katana. Hans to daggerter sad i hans sash . Hans satte han på en afhugget træstub der stod i siden af stien og gav sig til at spille på guitaren.
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jul 2, 2006 14:21:04 GMT 1
Gaara satte sig i skræder stilling og kikkede op på ham "jeg går bare rundt og dræber banditter Som nu overfalder mig.." sagde han og kikkede undrende på ham...havde han aldrig set en dreng som gjorde sådan noget...det havde han da set ret tit..Hans silke bånd som skjulte hele hans arm var ved at løsne...han kikkede og skjulede dem så hurtigt så muglig og bandt dem sammen igen..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 14:25:11 GMT 1
Han sukkede lavt.. "Javel.." Han havde selv gjordt det en overgang som barn.. *God træning.. Men ikke særlig ærefuldt* tænkte han.. Han hørte nogen, der spille Guitar, og vendte sig om.. Han fik øje på Assiah.. "Jamen Assiah Kun.. Hvorfor kommer de da ikke herover.." Råbte han hen til ha,,..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jul 2, 2006 14:29:18 GMT 1
Gaara Rejste sig lige så stille op og satte sin Shuieken om bag ryggen igen han tog silken og tørrede blodet af hans hår...men håret havde stadig samme farve...han kikkede op på den nye som Ham der Chang stod og snakkede med
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jul 2, 2006 14:29:20 GMT 1
Crest som ellers var så dybt begravet i sin guitar, vendte pludselig hovedet op og så sig forvirret omkring, da han så Chang smilte han, rejste sig op og gik over imod ham. Da han var kommet derover bukkede han og sagde venligt "Godeftermiddag Chang-San..." han vendte nu blikket mod Gaara og smilte "Og hvem er du?..." sagde han nysgerrigt med en sober tone.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 14:31:02 GMT 1
Han nikkede et lille nik til Assiah.. "Tak, Og i lige måde Assiah Kun.." Svarede han smilende..
|
|
Kakashi Uchiha
Genin
|
Post by Kakashi Uchiha on Jul 2, 2006 14:33:05 GMT 1
Gaara så ligegyldigt på den glade Guitar-spiller dreng som sad og spurgte ham om hans navn *hvorfor er navne så vegtige...* tænkte han undrende "Jeg er Gaara...." sagde han ligegyldigt til Drengen... Han mærkede på sin Shukien og lidt blod kom frem *stadig perfekt* tænkte han gladt og drak hans dråbe blod..
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 2, 2006 16:41:14 GMT 1
Han kiggede fra den ene til den anden.. "Nå, mine herrer, det var hyggeligt at hilse på jer, men nu må jeg gå nu.." Han smilede, og vendte sig om, hvorefter han bagav sig småfløjtende afsted..
//Out
|
|