|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 2, 2006 13:43:37 GMT 1
Det var mørkt og Ryuu og Aiko kom hen ad gaden. Ryuu kyssede Aikos hånd og bukkede let for hende. Han vidste ikke hvor godt det vat kysse i offenligheden. "Vi ses, smukkeste!" sagde han og rejste sig lidt
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 13:44:45 GMT 1
Hun smilte forlegent. "Kommer du ikke med indenfor?" Hun afventede utålmodigt hans svar. Hun ville ikke sige farvel til ham her. Især ikke på den måde.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 2, 2006 13:46:42 GMT 1
"Jeg ved ikke. Jeg ville gerne, men jeg skal lave Sayorima-sans sværd færdig til at det kun skal slibes imorgen," smilte han undskyldene og gav hende et hurtigt kys. "Husk jeg elsker dig!"
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 13:48:46 GMT 1
Hun kiggede bedrøvet ned i jorden. "Du behøver ikke at blive så længe. Bare så vi kan få sagt ordentligt farvel." Ærligt talt, ville hun ikke sige farvel. Hun ville være sammen med ham hele tiden, men det vidste hun godt, at hun ikke kunne. Det ville hendes far ikke tillade.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Jul 2, 2006 13:50:57 GMT 1
Han tog hendes hånd og flettede fingrene ind i. Han tjekkede at der ikke var nogen, da han lagde hånden på hendes kind og gav hende et langt kys. Ikke for blidt, ikke for heftigt. Og med lige tilpas nok tunge. "Vi ses," sagde han og traskede væk.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 13:52:57 GMT 1
Hun gengældte hans kys. "Vi ses." "Elskede. Husk, jeg elsker dig, og det vil jeg sltid gøre. Hun vendte sig om om gik ind.
|
|