|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 1:58:24 GMT 1
Chang fulgte Crest igennem en lang gang, inde i et hus ved siden af klanens dojo.. Han vidste at der var masser af tomme værelser.. han fandt en dør, som stod på klem, og åbnede den helt.. "Her kan du sove Kun.." Værelset var ikke så stort, men der var et par senge og et lille bord..
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 2:00:33 GMT 1
Crest smilte og nikkede venligt til Chang "Mange tak Chang-san..." han trådte stille ind i lokalet og kiggede sig varsomt omkring, han tændte et sterin-lys så han kunne se noget. Dette lys stilte han på bordet. "Det ser godt ud... Tak.." sagde han venligt.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 2:05:43 GMT 1
Han smilede.. "Du skal ikke takke mig.. Jeg er leder af Sayorima klanen.. Og hvis du ønsker det Kun, kan du slutte dig til mig.. Jeg forventer ikke et svar nu men overvej mit tilbud.." Han smilede til ham, og nikkede blidt med hovedet imod ham.. "Godnat Kun.."
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 2:07:08 GMT 1
Crest smilte til Chang og svarede så "I morgen... I morgen vil jeg gerne høre noget om denne klan..." han smilte atter engang og lagde sine våben under den pude som han havde tænkt sig at sove ved.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jun 30, 2006 2:08:50 GMT 1
Han nikkede smilende.. "Jeg ønsker dig en god nats søvn.." Han smilede en sidste gang, hvorefter han vendte sig om, gik ud af lokalet, og lukkede døren forsigtigt efter sig.. Han gid ned af gangen, og forsvandt ud af huset..
//Out
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jun 30, 2006 2:11:10 GMT 1
Crest lagde sig langsomt og stille ned på sengen, han sov nu.
|
|
|
Post by Assiah Hastori Altari Crest on Jul 1, 2006 12:02:56 GMT 1
Crest åbnede langsomt sine øjne op, han satte sig op i sengen og strækte sig hvorefter at han gned sig i øjnene. Han tog sine våben som han havde lagt under puden, bandt dem til sit bælte og forlod værelset.
//out
|
|