|
Post by Akina Tatsumichi on Jul 27, 2006 21:34:41 GMT 1
jeg er altså slide træt af ikke at kunne være på når andre er det, og det virker som om jeg langt fra er den eneste med det problem... så vil høre hvornår i andre kommer på. så kan vi måske finde en rød tråd og rent faktisk se hinanden.
de næste mange uger er jeg som regle først på ved en 8tiden om aftenen og kun for nogle timer da jeg arbejder meget her for tiden (mandag til lørdag, med nogle få fridage).
|
|
|
Post by yoshiro on Jul 27, 2006 22:33:36 GMT 1
det kalder man arejde... jeg er på.... når jeg gider. det vil sige efter sommerferien kl. 4-5 nogle dage 3 til... 6-5. jeg er også på klokken 7-9 men det er ikke så tit, når det ikke er ferie
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Aug 6, 2006 14:30:59 GMT 1
Nu er det jo sommerferie, så mange er på ferie. Vi ser på det efter ferien. F.eks. har jeg selv lige været 2 uger afsted til tyrkiet og 2 uger mere til italien...
|
|
|
Post by Aiko on Aug 13, 2006 12:08:12 GMT 1
Personligt har jeg ikke været så meget på, da mit internet i kælderen er gået nedenom og hjem, og jeg skal hele vejen op på 1. sal for at komme på internettet... Efter sommerferien, vil jeg gerne have lov til at have mig undskyldt mine (sikkert) mange fraværdsdage fra OJ, da jeg starter i gymnasiet, og ikke ved, hvor hårdt det er for mig, da jeg jo også har et arbejde ved siden af, famillie og venner, der skal tages af... Og hvis I skriver til mig her inde, og jeg ikke er på, så send en PM, så svarer jeg så snart jeg kan, eller I kan sende en PM, hvor I kan få mit mobilnummer.... Det er 1000 gange nemmere... Tro mig !!
|
|
|
Post by Nakamura Hanako on Aug 22, 2006 9:45:21 GMT 1
Er efterhånden tit på om eftermiddagen sådan ca. 14-17...
|
|