Post by stabthingyatedga on Mar 7, 2022 21:33:20 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Puzzle Ark ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Puzzle Ark IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många primogems ▞▞▞
▞▞▞ Puzzle Ark 2022 version ▞▞▞
Skulle vilja se mer innehåll snart då jag nästan har maxat allt och kan tävla de dagliga utmaningarna på några minuter och veckotornet på två dagar med S-ranking på alla nivåer.
Det är bra för mig och trevligt det här spelet. Också musiken jag älskar det ..musiken i det här spelet Det är som musiken från Rainbow Saga. Fortsätt gärna. Förbättra det här spelet .Tack
coolt spel.
Puzzle Ark Jocuri de rol ahwz
Inte tillgängligt i min region
ganska kul för ett match 3-spel. Det slutade med att jag träffade en vägg på lvl 9. spelet är fortfarande i beta så förvänta dig några mindre buggar. spelet behöver verkligen en funktion för handel med hjältar i utbyte mot färgade klot eller mana essens. du kan till och med betala lite guld/exp för att göra detta som ett sätt att jämna ut de extra kulorna.
Fastnat på 81% några idéer? Jobbar inte .
im jenshin player och xaio ad får mig att vilja vad fan är att detta är falskt bro
Fungerar det här spelet i offlineläge? Spelet ser offline för mig.
så kul! traditionellt match 3-pusselspel, men med massor av rpg-element blandade för att göra ett utmärkt, interaktivt pussel-rpg. mekaniken och spelupplägget är fantastiskt, det enda som saknas är lite djup i spelet per berättelse och ytterligare karaktärslära. gör en berättelse med mellansekvenser/karaktärsutveckling, och gör berättelsen till en hel karta/värld du måste resa i! det skulle ge det här spelet fem stjärnor
Mycket trevligt
hur återställer jag mitt konto? ..Noshad king och fazil khan
låt mig ladda ner och sedan "inte tillgänglig i regionen" Jag kan ändra min hastighet när jag kan spela det
Fel vid första start så det fungerar inte för mig
Det är online... meh
Visar annonser från ett helt annorlunda spel som heter clash of toys, jag kan inte tro hur vilseledande det är att åtminstone göra nästa spel du lägger i dina annonser till ett pusselspel
Pu tang INA mo
Jag älskar strategispel som detta, men det skulle vara roligare om du lägger till karaktärsutveckling som ändrar utseende när du uppgraderar dem :^) väldigt spännande att ta reda på hur de kommer att se ut eller vilka nya krafter de kommer att låsa upp efter uppgraderingen. min åsikt bara :^) hur som helst bra spel överlag älskar det
Inte samma som det verkar
Jag skulle ge 5 stjärnor för att se detta slutfört och buggarna fixade, det finns många visuella problem och sprite-arbete som måste göras men än så länge är spelet så beroendeframkallande att jag vill ha mer.
det är fortfarande online när jag öppnar spelet
Vackert gjort, bra ihopsatt. Fick bara inte min uppmärksamhet
själva spelet är bra med många områden för möjliga förbättringar. dock laddade jag först ner det här spelet för de chibi-anime-liknande karaktärerna..varför var du tvungen att ändra det? grafiken var söt innan och nu är den precis som många andra match 3-rpg-spel i playstore. det var verkligen en besvikelse
Jag gillar det här spelet än så länge
Bra spel
Uppdateringen dödade spelet för mig. Inte för att det kraschar eller så, men att höja nivån var tillräckligt jobbigt som det var, och nu gjorde de ett bassystem där man behöver uppgradera torn bara för att höja nivån, och det tar SÅ LÅNGE att göra det. Bara hemskt, avinstallerar nu.
vacker app
Jag tycker det är kul att leka med
det verkar vara en bugg på power-ups. mestadels i regnbågen. när det väl har gjorts blir det området ogiltigt och lämnar power-upen värdelös och en fiendeliknande status försvara genom att inte tillåta dig att använda den brickan. Det faktum att min healer attackeras ganska ofta är också lite avskräckande.men förutom det tycker jag verkligen om spelet och hoppas att alla problem är åtgärdade och att ni fortsätter att sätta igång uppdateringarna.
fortfarande bra, men det var bättre innan den senaste stora uppdateringen.
Fantastiskt spel, jag spelar det varje dag. Men att ersätta liv med energi var det sämsta valet som gjorts i utvecklingen.
Efter att ha anpassat mig till det nya hjältesystemet, ja, jag kan fortfarande njuta av det, kanske kan du lägga till källa för grön essens och ett annat sätt att höja hjältefärdigheterna, det är nästan omöjligt att höja episka hjältefärdigheter om vi behöver en kopia av hjälten --- Brukade vara ett bra spel, men ingen uppdatering på 5 månader förstör det
Fantastiskt spel med potential men förändringarna gör det svårare att besegra draken som om den är oslagbar
Bra, lägg till mer daglig aktivitet tack
Puzzle Ark Ролеви pyvs
Spelet annonserar falskt med bilder från spelet Pico Tanks.
Jag kan inte logga in med mitt konto på min nya enhet. När jag försöker länka säger den till mig att den redan är bunden till ett annat konto. Hur laddar jag min data?
Jag tror att det här är ett dött spel. Senaste uppdateringen var april 2019. När du kontaktar supporten ger den generiska botsvar. Det här spelet var superkul men utvecklarna lät det bara dö. Många vägspärrar hindrar gamla spelare från att gå vidare. Puhleaseee. Om det här spelet är dött, dra ut det redan. Håll inte vårt hopp uppe med upprepade uppgifter. Skäms på er utvecklare. Skam. På. Du.
Puzzle Ark Role Playing dvif
My Factory Tycoon - Permainan Santai Penyelakuan hzeb
det är så långsamt. Fixa gränssnitt för kontroll och inkonsekvens.
Appen vägrar att logga in. Laddar stridsresurser till 100 % och den fryser helt varje gång.
Jag brukade gilla spelet mycket, men nu fortsätter systemen att förändras och jag blev trött på det, jag hoppas att ni kunde hålla er på en stil som ett spelsystem och sluta förändras, men förutom det är det bra
Det är ett riktigt bra pusselspel med massor av rpg-aspekter. Konsten är vacker och sprites är charmiga. Vid det här laget finns det en grind, men jag personligen tycker om det.
Hur lång tid har det här spelet mobil battle ground blitz server open release-spel?
Resurser för att jämna ut karaktärerna är väldigt tidskrävande att odla eftersom det inte finns några belöningar när du återvänder till de rensade stadierna. Och de karaktärer som inte används tar allt utrymme i karaktärsmenyn, hoppas det finns ett säljalternativ (marknad för att sälja karaktärer) för att få mer resurser. Tack
Hallå där! ville bara meddela dig att det kan finnas ett problem med att jag inte kan logga in på mitt spel och det kostade mig mina inloggningsprestationer. Jag vet inte vad som händer men det är ett vackert spel men jag ville verkligen inte tappa inloggningen till en bugg som startade under uppdateringen... 😅 hjälp? 79147. edit: ofta är det bara att den inte loggar in. Jag har fastnat på huvudskärmen
det är ganska enkelt, men det är en del av dess charm. Men tyvärr är min bästa karaktär avlyssnad. Jag uppgraderade min tabusökares speciella skicklighet och nu utlöses den inte alls när jag trycker på hans porträtt. det bara försvinner. snälla fixa honom, han är mer eller mindre dödviktig jämfört med karaktärer med fungerande specialerbjudanden nu...
bra pusselspel behöver bara mer normala lvls n en leaderboard också en klan skulle vara trevligt. också en arena så att vi kan utmana andra. om någon har problem med att komma upp i nivå. mitt bästa förslag är att försöka få karaktärer med fler än 5* jag har en just nu men du har spelat sedan dag 1
Häftigt
Roligt spelande fram till steg 8. Var förkrossande med 3-stjärniga rensningar tills en mycket besvärlig förändring i svårighetsgrad. Det skulle vara bra om inte för det faktum att spelet bara varar i 10 etapper så att du inte ens får lång tid att anpassa dig till uppgången i svårighetsgrad. Karaktärerna är anständiga men det slutade med att jag slog hela spelet med samma enheter som jag fick under de första 5 minuterna av spel. Så det finns verkligen inget behov av att använda nya enheter, någonsin. Sammantaget ett anständigt spel men det kan behöva lite mer innehåll.
Puzzle Ark Igranje uloga znmw
Puzzle Ark Ролевые kim
Ja skönt
Kul, men betalväggar gör spel på högre nivåer eftersom de kräver starka karaktärer som endast kan uppnås med dyra RNG-gatchas. Även att betala pengar garanterar inte en karaktär, än mindre en stark.