|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 11:51:35 GMT 1
En stor plads midt inde på torvet.
Yuudai kom gående. Meget hævet over alle andre. Han kiggede rundt, emn havde ikke det store at lave. Han var bare ude for at gå sig en tur. Han fandt sig en bænk, hvor han satte sig ned med rank ryg.
|
|
|
Post by chess on Jul 2, 2006 11:57:53 GMT 1
Manami kom gående med faste skridt og kiggede sig omkring. Det så ud som det altid havde gjort, siden hun var flyttet dertil. Hun fik øje på en bænk og satte sig ned fordi hendes ben værkede, af den lange gåtur. Hun skævede til manden ved siden af hende, han så meget fornem ud. Måske var han også ninja?
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 12:00:10 GMT 1
Yuudai kiggede kort på ham, hvorefter han med en langsom bevægelse kiggede ligeud igen. Han børstede noget snavs af sit fornemme tøj. Det var ikke fornemt at være snavset.
|
|
|
Post by chess on Jul 2, 2006 12:02:20 GMT 1
Manami vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, og om hun overhovedet skulle sige noget, så hun nikkede bare kort til ham og smilede et lille smil. Han så meget fornem ud, bortset fra at hans tøj var en anelse støvet.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 12:07:33 GMT 1
Han kiggede på hende og nikkede også til hende. Han smilede ikke. Han var meget stram i ansigtet og højt hævet over alle andre, der ikke var lige så fine som ham selv. Han gav hende kort elevatorblikket, for at se, hvor fornem hun var, og hvad beklædning, hun havde på. "Er De ninja?" *Eller har De bare ikke råd til noget ordentligt tøj?*
|
|
|
Post by chess on Jul 2, 2006 12:13:17 GMT 1
Manami lagde mærke til at han ikke smilede, så hendes smil forsvandt også straks. Han virkede meget.. dannet. "Ja, jeg er stadig i gang med min uddannelse, hvad med Dem?" Spurgte hun høfligt, men ikke i et alt for interreseret tonefald. Hun undrede sig over at han havde sagt "De" til hende. Det var sikkert bare noget fornemme folk gjorde.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 12:14:58 GMT 1
Han kiggede ligeud igen. "Ja, jeg er også ninja. Jeg er ved at nå toppen af min karriere, men har til mål at tage over min fars plads. Jeg vil være lige så god, eller bedre end ham." *Og min lillesøster skal ikke komme og ødelægge det, ved at være bedre end mig !!*
|
|
|
Post by chess on Jul 2, 2006 12:17:26 GMT 1
Manami løftede øjenbrynene og kiggede væk indtil hun igen havde fået et 'ligeglad' udseende. "Javel, er Deres far da god?" Spurgte hun høfligt, og håbede at hun ikke dummede sig. *Han er da godt nok stram i betrækket*
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 12:19:05 GMT 1
Han nikkede kort. "Ja, han er Gotora slægten, og klanens overhovede. Jeg er lige under ham." *Selv om min søster er mindst lige så god, hvis ikke bedre.. Godt, hun er en pige!*
|
|
|
Post by chess on Jul 2, 2006 12:21:31 GMT 1
Så kunne hun bedre forstå hvorfor han var så fin i næbet. Hun sank en klump og kom til at tænke på sin egen klan, som hendes mor havde smidt hende ud fra. Det var svært at falde til i en by, hvor næsten alle var af fin slægt, når hun selv ingen havde.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 12:23:21 GMT 1
Yuudai rejste sig op. "Men nu må De have mig undskyldt. Jeg skal finde min lillesøster, som er forsvundet fra mig." Han vendte sig om, parat til at gå.
|
|
|
Post by chess on Jul 2, 2006 12:24:58 GMT 1
Manami rejste sig også op. "Det har været hyggeligt at møde Dem," Sagde hun og nikkede venligt til ham, hvorefter hun spankulerede videre, med næsen i sky.
|
|
|
Post by Aiko on Jul 2, 2006 12:29:41 GMT 1
Han smilte. "Det samme til dig." Han gik.
|
|