|
Post by Nakamura Hanako on Oct 15, 2006 10:52:52 GMT 1
Hanako blinker overrasket. "Sama, jeg beder Dem! Jeg er en geisha - ikke en kvinde, hvis krop De blot kan købe," hendes stemme indeholder overraskelse men også en stor følelse af at blive taget for meget mindre, end hun egentlig var.
|
|
|
Post by Minoru Masuyo on Oct 15, 2006 11:04:16 GMT 1
"Vist er de da det, og en smuk en af slagsen, hvis jeg må være så ærlig. Der er heller ingen der har talt om at købe. Og ingen der har taget deres stilling i betragtning. Ser de San, jeg er en ensom rejsende, og sådan en som jeg tager sig mindre og mindre af dannelse og stand. Jeg rejser fra stad til stad, fra seng til seng og fra kvinde til kvinde. Kejserdatter, tiggertøs eller datter af en smed, har ingen betydning. Kun kvindens skønhed." Siger han roligt og ikke spor påvirket af hendes overraskelse. Han puster til en tot af sit strithår der er faldet ned foran øjet. Han har godt bemærket den langhåredes tilstedeværelse, men ser ingen grund til at hilse, når han nu intet har at snakke med personen om.
|
|
|
Post by Nakamura Hanako on Oct 15, 2006 11:10:06 GMT 1
Et eller andet sted var Hanako måske en smule facineret og glad for komplimenterne, men dette sted var så langt tilbage i hendes tanker, at de ikke kommer til at overskygge alt andet. "Jeg beder Dem, sama! Måske er De sådan, men ikke jeg..." siger hun næsten bedende ham om at stoppe.
|
|
|
Post by Minoru Masuyo on Oct 15, 2006 11:27:51 GMT 1
De var altid lidt genstridige i starten, men før eller senere gik det altid op for dem, hvad de ville have tænkte han, og smilte selvsikkert.
"Og jeg beder Dem, San. Lad ikke noget så fjollet som stand, dannelse og ære stå i vejen for de ting de ønsker og begærer. Lad ikke noget menneskeskabt stå i vejen for deres naturlige impulser. Se mig i øjnene og sig mig så igen, at det ikke er hvad de ønsker. Sig det så jeg bliver overbevist."
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 15, 2006 11:30:07 GMT 1
Mary smutter
|
|
|
Post by Nakamura Hanako on Oct 15, 2006 11:31:50 GMT 1
Umærkeligt tager Hanako en dyb indånding, hvorefter hun ser ham ind i øjnene. "Ønsker Sama mit selskab, så må han komme til et thehus eller en kro og anmode om mit selskab," siger hun så.
|
|
|
Post by Minoru Masuyo on Oct 15, 2006 11:34:07 GMT 1
"Så lad os finde en kro eller et thehus." siger han bestemt med et skævt smil. Han ved hvad han vil have, og han har ikke tænkt sig at lade det gå sin næse forbi. Han puster til sin tot igen.
|
|
|
Post by Nakamura Hanako on Oct 15, 2006 11:37:35 GMT 1
Hanako nikker langsomt en enkelt gang som tegn til, at hun var indforstået. Samtidig bestemte hun sig for at opføre sig præcis som den geisha, Hanayama havde oplært hende til at være. Hun gør et lille tegn med hånden. "Der ligger en kro nede af denne gade," siger hun venligt.
|
|
|
Post by Minoru Masuyo on Oct 15, 2006 11:42:24 GMT 1
Han nikker, og ser på hende som om han regner med at hun viser vej.
|
|
|
Post by Nakamura Hanako on Oct 15, 2006 11:45:50 GMT 1
Hanako går langsomt mod kroen, mens hun har en frygtelig anelse om, at dette kunne ende grueligt galt. Hvad ville okaasan ikke sige, hvis der skete noget? Hun går dog sådan, at han vil kunne gå ved hendes side, så det for hans skyld ikke så ud, som om han fulgte efter en kvinde men omvendt.
(OOC: Skal jeg oprette eller vil du?)
|
|
|
Post by Minoru Masuyo on Oct 15, 2006 11:49:45 GMT 1
Han følger ved hendes side, og bekymrer sig ikke nært så meget som hun gør. Der er tydelige hakker og snitmærker i hans harnisk, vil hun kunne se på så nært hold som nu. Han siger ingenting, og ser lige ret frem, men så han stadig kan følge hende ud af øjenkrogen. Også for at se hvor hun går henad.
((OOC: Bare opret :-) ))
|
|