|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 19:42:52 GMT 1
Hun smilte stille og vendte hovedet væk og rødmede en smule. "Jeg sætter pris på dit kompliment Sama." sagde hun og så takkende på ham igen. "Du måtte havde følt dig ensom i alle de måneder" sagde hun og viste hun havde ondt af ham.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 11, 2006 19:58:49 GMT 1
Han nikkede let.
"En smule. Men man kan altid hengive sig til træning og meditation. Men de har ret san. Jeg har følt mig en kende ensom."
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 20:00:53 GMT 1
"Det må vi så lave om på" sagde hun med et lille kækt smil og blinkede svagt til ham og så derefter frem for sig med et tilfreds smil. Hun vidste ikke rigtigt hvor de kunne tage hen men det var da meget hyggeligt bare at gå.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 11, 2006 20:02:39 GMT 1
Han smilte bare for sig selv og fulgte efter med hænderne på ryggen. Han så lidt fra højre til venstre.
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 20:05:18 GMT 1
"Vi kunne tage et smut hen til Okiya hvis Sama gerne vil forkæles" sagde hun og så stadig lige ud i luften da det var en smule pinligt for hende at spørge.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 11, 2006 20:07:42 GMT 1
Han lo lidt.
"Hvorfor ikke. Det kan vi da godt san. De fører an." Han slog elegant ud med armen.
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 20:09:02 GMT 1
Hun nikkede pænt til ham og gik foran og førte ham hen til Okiya med et tilfreds smil da hun havde fået sig skaffet en kunde til i dag.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 11, 2006 21:03:30 GMT 1
Ichigo havde fulgt lidt efter dem han havde skam også overhørt deres samtale men viste ikke speciel interesse i den. Da han hørte at de skulle hen og "Hygge" Vendte han sit blik mod noget andet og gik den modsatte vej
(erhh? jeg troede der var rækkefølge men ok?))
|
|