|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 11, 2006 18:51:52 GMT 1
Maru kom gående langsomt gennem byen. Han så til højre og venstre, på udkig efter noget interesant. Hans lange hvide klædedragt slæbede hen af jorden, og hans ankellange kridhvide hår blafrede let i vinden.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 11, 2006 18:55:06 GMT 1
Ichigo Kommer gående i Sin Blågrønne lange jakke og lægger specielt mærke til Maru der kommer gående i den lange hvide Klædedragt imod ham Han holder en del øje med ham og stopper op for at studere ham
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 18:57:50 GMT 1
Takare gik rundt i byen for at finde nogle mænd hun kunne underholde med sit selvskab. Hun havde en blomsterrød kimono på og en parably i hånden og gik stille frem og hilste pænt med et lille nik på alle dem der kom forbi. Hun gik rundt og så udskyldig ud og smilte til alt og alle og så ud til at være en venlig og sød person.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 11, 2006 19:01:40 GMT 1
Maru stoppede op og så rundt med et lille smil på læben. Han drejede hovedet fra side til side, for at se om der var noget interesant i vente nogen steder monstro.
|
|
|
Post by ichigo on Oct 11, 2006 19:03:56 GMT 1
Nu for Ichigo øje på damen i det røde outfit han smiler lidt for sigselv og kigger op og ned af hende det var længe siden han havde haft en kvinde han kigger så på Maru igen han havde brug for en klipning
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 19:05:36 GMT 1
Hun begyndte at have smerter i foden men bed det i sig. Det var en del af at være Geisha. Man skulle være i et med smerten og tænkte først og fremmest på andre. Hun stoppede op da hun fik øje på Maru og smilte sødt og gik stille hen imod ham. "Er de faret vild san?" spurgte hun og nikkede langsomt til ham imens hun gav et blik i en blanding af uskyld og flirt.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 11, 2006 19:07:56 GMT 1
Han nikkede til hende med et smil.
"En smule, kan man vel sige. Jeg er på udkig i byen, og så er jeg desuden også på jagt efter et arbejde. Jeg leder efter en der kan tage en Ronin i tjeneste."
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 19:17:03 GMT 1
"Kan jeg desværre ikke hjælpe dig med sama. Ville ellers gerne" sagde hun og så en smule trist og håbløs på ham da hun ikke kunne være til hjælp.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 11, 2006 19:20:55 GMT 1
Han nikkede langsomt.
"Javel ja." Han så sig lidt om. "Ved de så hvor man eventuelt kunne få lidt adspredelse?"
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 19:27:13 GMT 1
"Kroen ville være et godt sted at starte hvis Sama ville have lidt adspredelse" sagde hun og nikkede bekræftende imens hun havde sine hænder foldet rundt om parablyen.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 11, 2006 19:29:56 GMT 1
Han nikkede lidt.
"Der har jeg dog lige været, og jeg fandt det ikke videre sjovt." Han kluklo lidt. "Jeg er lidt på bar bund her. Men måske de kunne vise mig lidt rundt, San?"
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 19:31:18 GMT 1
"Hmm.. Kunne jeg vel men det kommer jo helt an på hvad Sama vil se" sagde hun og begyndte at gå en smule langsomt og forvendtede han ville følge med.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 11, 2006 19:33:27 GMT 1
Han fulgte med.
"Hvor godt kender de byen San?"
|
|
|
Post by Yuhi Hime on Oct 11, 2006 19:37:28 GMT 1
"Ikke så godt hvis jeg skal være ærlig.. Men kender den nok bedre end Sama" sagde hun og grinte svagt da det ikke var pænt at grine højlydt og tydeligt. "Går ud fra de er ny?" spurgte hun og så nysgerrigt på ham.
|
|
|
Post by Marushimo Kas Matsimoto Oyama on Oct 11, 2006 19:39:03 GMT 1
Han nikkede.
"Jeg har været på vejene i flere måneder og er netop kommet til byen. Det er længe sidden jeg har set en klynge huse på mere end et dusin. For slet ikke at snakke om en smuk kvinde." Han smilede til hende.
|
|