|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 0:24:03 GMT 1
Chang kom ind i slægtens gemakker ovenpå dojo'en.. Det var stort og flot.. Han sukkede lavt.. "Her er det.."
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 0:46:50 GMT 1
Manami kom ind sammen med ham. "Det er smukt." *Men ikke nær så smukt som hos os.* Hun slilte sig tæt op ad ham igen og kyssede ham igen.
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 9:16:52 GMT 1
"Øhh.. Tak.." mumlede han, og kyssede med.. Det var dejligt, men han var lidt betænkelig.. *Er det her en god ide?* Han sagde ingenting..
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 10:36:08 GMT 1
Hun lagde armene om ham, lagde armene om livet på ham og trykkede ham ind til sig, mens de kyssede. *Han virker modstræbende, men så alligevel ikke? Hvad sker der for ham? Nå, hvad pokker? Det er da godt alligevel. Det er altid godt med en god omgang.*
|
|
|
Post by Chang Ryuu Sayorima on Jul 1, 2006 23:10:08 GMT 1
Han afbrød kysset brat, og nærmest hoppede et skridt tilbage.. "Jeg agter ikke at sætte mit navn's ære på spil.. Det burde du heller ikke.." Han sagde det ikke vredt, bare alvorligt.. Han sukkede lavmælt.. "Du kan blive her så længe du ønsker, jeg vil gå nu.." *Jeg trænger til at tænke lidt over tingene..* Han sukkede igen, og gav hende et lavt buk, og forlod lokalet..
|
|
|
Post by Aiko on Jul 1, 2006 23:12:28 GMT 1
Manami så en anelse forskrækket på døren, hvor Chang var gået ud. Hun sukkede lavmeldt, men ville ikke virke skuffet, hvilket hun jo egentlig heller ikke var. Hun var næsten vant til det. Hun trak en anelse på skuldrene. "Det er han da også selv om.* Hun kiggede sig omkring med korte, langsomme bevægelse, hvorefter hun forlod lokalet med den mest elegante gang, man kunne forestille sig.
|
|