|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 20:32:04 GMT 1
"Jeg har ikke råd," hulkede hun. Hun rystede. "Hvor kunne de? HVOR KUNNE DE?" skreg hun hulkene og stampede irriteret i jorden. Hun var så pissed at det var helt vildt.
|
|
|
Post by zateus on Oct 18, 2006 20:40:24 GMT 1
Zateus gik over ved siden af hende og lagde en hånd på hendes skuldre. "hør, Du burde gå ind og få dig noget søvn, så kan vi se på det med friske øjne imorgen..." Zateus var ikke mester i at trøste, men det har han aldrig været.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 20:43:37 GMT 1
Hun knyttede næven og skulle til at slå ham. Hun glemte at hun lige havde fået tæv og slappede af i hånden igen. "Bare... Slip mig," sagde hun dræbende koldt. Hans hænder var varme. Tårerne trillede. "De efterlod mig... De efterlod mig sgu..." sagde hun og lo. "Hvorfor fattede jeg det ikke før?"
|
|
|
Post by zateus on Oct 18, 2006 20:52:29 GMT 1
Zateus slap hans greb. "Hør, tro hvad du vil, men at miste respekt for sin familie, er bare noget man ikke gør. Man stoler sgu på dem. En familie holder sammen, så der må have været en god grund. Jeg kender ikke din familie, og jeg tror på at de ikke efter lod dig" Zateus havde hævet stemmen en smule.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 20:57:07 GMT 1
Hun kom i tanke om noget. "Jeg glemte at min søster døde... Det gjorde hendes mand også. Mineforældre efterlod os og vi kom hertil. Min søster døde på vejen." sukkede hun "Jeg har det med at glemme det," hendes stemme begyndte at ryste "Jeg håber sådan at hun overlevede... På en eller anden måde.. Og at hun kommer og henter mig... Jeg skal bare vente.. Hun ved godt jeg er her," sagde hun bestemt. "Hun... Hun skal nok komme..."
|
|
|
Post by zateus on Oct 18, 2006 21:12:01 GMT 1
Zateus skulle til at ligge hånden over skuldren igen men vaglte så at lade være. "Mon ikke hun gør det" Sagde han med et smil.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 21:14:16 GMT 1
Hun vidste godt det var håbøst, men hun kunne ikke lade være med at håbe. "Der skal nok kommenogen og få mig væk..." hviskede hun næsten. "Prinsen på den hvide hest eller noget i den retning," lo hun
|
|
|
Post by zateus on Oct 18, 2006 21:18:17 GMT 1
Zateus lo lidt for sig selv. "Jep, mon ikke han kommer" Han smilte skævt og gabte. "Man, jeg må finde et sted og sove...." Han gabte endnu engang
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 21:20:58 GMT 1
"Jeg tror du kan sove i dojoen i nat... Det er sent." mumlede hun
|
|
|
Post by zateus on Oct 18, 2006 21:21:52 GMT 1
Zateus nikkede. "Fint med mig" Han kiggede sig lidt rundt. "Jeg må sige i gør meget ud af dem"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 21:26:37 GMT 1
"Du kan sove hos mig... I den anden ende af rummet!" sagde hun og begyndte at gå ind ad.
|
|
|
Post by zateus on Oct 18, 2006 21:29:04 GMT 1
Zateus stod lidt men begydnte så at gå med. "okay, det er bare helt iorden" Han fuglte med Yoshi.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Oct 18, 2006 21:30:30 GMT 1
Så gik de //Out, jeg starter
|
|