|
Stalden
Oct 12, 2006 16:20:05 GMT 1
Post by Aiko on Oct 12, 2006 16:20:05 GMT 1
Aiko smiler meget fraværende. Hun kniber øjnene sammen. "Det har du sikkert ret i, elskede." Hun kigger stadig i retning af der, hvor Manami sad. Hun kigger på Ryuu igen. "Tja.. Det bliver også svært for mig, men bare for at være på den sikre side."
-----------------
Lige idet Aiko vender hovedet mod Ryuu, rejser Manami sig op og går så forsigtigt hun kan, men det kan ikke undgåes, at blive hørt.
-------------
Aiko vender hurtigt hovedet mod Manami igen. Denne gang får hun øje på Manami. "HEY!! Manami. Hvad laver du her?!"
|
|
|
Stalden
Oct 12, 2006 16:22:35 GMT 1
Post by Ryuu Hattorio on Oct 12, 2006 16:22:35 GMT 1
Ryuu ser ondt på Manami. "Hvad... Laver... Du... I... Min... Stald..?" spørger han hidsigt.
|
|
|
Stalden
Oct 12, 2006 16:42:02 GMT 1
Post by Aiko on Oct 12, 2006 16:42:02 GMT 1
Aiko lægger hånden på Ryuus skulder. "Tag det roligt skat. Fald ned. Hun er her sikkert bare for at passe på sin lillesøster." Hvisker hun beroligende til Ryuu.
------------------
Manami ser sig forvirret omkring. "Jeg... Jeg... Ledte efter Aiko, men da jeg så, at I var optaget valgte jeg at gå igen."
|
|
|
Stalden
Oct 12, 2006 20:25:35 GMT 1
Post by Ryuu Hattorio on Oct 12, 2006 20:25:35 GMT 1
Han var hidsig! Manami havde lige taget en simpel smed - godt nok af god slægt, men stadig kun en smed - i at begramse selveste Gotora-samas datter! Og han kendte Manami - hun ville ikke holde mund med det. Og så ville den forlovelse være brudt. Han ser på Aiko og siger meget, meget lavt. "Aiko, du kender hende... Hun tier ikke stille med hvad hun har set." han sukker. Hun burde vide hvor han ville hen.
|
|
|
Stalden
Oct 13, 2006 11:12:54 GMT 1
Post by Aiko on Oct 13, 2006 11:12:54 GMT 1
Aiko kigger trist ned i jorden. "Hvad vil du have, jeg skal gøre? Hun er min søster. Men.. Jeg vil ikke miste dig." Hvisker hun lige så trist, som hun ser ud. Hun aner simpelthen ikke, hvad hun skal foretage sig. Hun kigger usikkert på Manami med samme triste ansigtsudtryk som før. Manami lægger mærke til dette, og kigger spørgende på Aiko. Aiko lukker øjnene. En tåre triller ned ad hendes kind. Hun føler sig hjælpeløs. Hun kigger meget usikkert på Ryuu. "Hvad skal jeg gøre?" Hun hvisker stadig, mans tårerne triller lige så forsigtigt ned ad hendes kinder.
|
|
|
Stalden
Oct 13, 2006 13:34:09 GMT 1
Post by Ryuu Hattorio on Oct 13, 2006 13:34:09 GMT 1
"Shyy," sagde Ryuu kærligt og tørrede tårene væk. Så sagde han så højt at Manami også burde kunne høre det. "Vi må bare håbe at hun forstår det kan ødelægge hendes søsters ægteskab," siger han og ser på Manami ud af øjnkrogen.
|
|
|
Stalden
Oct 14, 2006 21:11:10 GMT 1
Post by Aiko on Oct 14, 2006 21:11:10 GMT 1
Aiko smiler og nikker. Hun vil ikke have, at Ryuus og hendes ægteskab skal gå i vasken, FØR de er blevet gift. Manami kigger forstående på Aiko og Ryuu. Hun vil for alt i Verden ikke ødelægge hendes elskede søsters kærlighed, da hun udemærket godt ved, at dette ægteskab ikke er et tvangsægteskab, men et ægteskab , der er bygget på ægte kærlighed. Manami nikker "Aiko, Ryuu. Undskyld. Dette kommer ikke videre til nogen. Det bliver mellem os." Manami sukker. Det bliver svært for hende, da hun altid har haft svært ved at holde mund, men denne her gang vil hun ikke sige det videre til nogen som helst.
|
|
|
Stalden
Oct 14, 2006 21:57:23 GMT 1
Post by Ryuu Hattorio on Oct 14, 2006 21:57:23 GMT 1
"Det lyder godt," siger Ryuu. Skal han tro hende. "Jeg må tilbage til smedjen... Sværdene laver jo ikke sig selv," mumlede han, kyssede Aiko og gik. Så måtte de selv rode med det.
//out
|
|
|
Stalden
Oct 14, 2006 22:00:15 GMT 1
Post by Aiko on Oct 14, 2006 22:00:15 GMT 1
Aiko smiler og kigger efter Ryuu. Hun kigger derefter ondt på Manami. "Du skulle absolut sidde der og gemme dig i stedet for at blive væk, hva?!" spørger hun arrigt og går meget hurtigt ud. Hun er meget sur på Manami. Manami kigger trist efter Aiko. Hun går lidt efter stille ud. Hun ser en anelse trist ud, hvilket hun også er.
//out
|
|