|
Post by Aiko on Aug 14, 2006 13:56:24 GMT 1
Aiko komgående ned ad gaden. Hun havde stadig sin forbinding på, og humpede let. Hun kiggede sig omkring med et smil, da hun var glad for endelig at komme ud fra paladset. Ud i det fri, på vej hen til sin forlovede. Men hvad ville han ikke sige til hendes ben? Det ville hun finde ud af til den tid.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Aug 14, 2006 13:58:37 GMT 1
Ryuu kom også gående. Han havde en lille, men fin buket blomster med. "Aiko!" udbrød han og vinkede til hende. Han kom tæt på hende og rakte hende blomsterne. "JEg havde ikke regnet med at du var ude. De er til dig... Hvad erder sket med foden?"
|
|
|
Post by Aiko on Aug 14, 2006 14:02:48 GMT 1
Aiko smilte, da hun så Ryuu. Hun tog imod blomsterne og gav ham et kys på kinden. "Tak." Sagde hun lavmeldt, kiggede ned på blomsterne og snuste til dem. "De er vidunderlige." Så kiggede hun op på ham med et, en anelse, alvorligt ansigtsudtryk. "Jeg har bare slået mig en smule. Det er snart fint igen." Hun kunne ikke finde på noget bedre at svare, og det var jo ikke løgn, overhovedet. Hun turde bare ikke fortælle ham hele sandheden.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Aug 14, 2006 14:04:30 GMT 1
"Det er godt!" sagde han og smilte. Ryuu sukkede lidt. "Træningen?"
|
|
|
Post by Aiko on Aug 14, 2006 14:06:11 GMT 1
Aiko kiggede ned i jorden og nikkede. Hun havde lidt på fornemmelsen, hvordan han ville reagere, men hun var ikke sikker. "Ja, træningen. Med min bror," svarede hun genert, "og som om det ikke var nok, var det i vores families dojo." Hun rødmede lidt, og fik meget dårlig samvittighed.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Aug 14, 2006 14:07:18 GMT 1
*Hun er sød når hun rødmer* tænkte han. "Okay... Hvorfor rødmer du?"
|
|
|
Post by Aiko on Aug 14, 2006 14:09:20 GMT 1
Aiko kiggede op på Ryuu igen. "Det ved jeg egentlig ikke. Jeg synes vel, at det er flovt at det skete i vores egen dojo, da jeg jo ikke må træne der for slægtens kodeks. Jeg er jo en kvinde." Konstaterede hun, som om han ikke vidste det i forvejen.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Aug 14, 2006 14:11:36 GMT 1
"Nåh ja... Det havde jeg glemt. Ikke at du er en kvinde, men det med... Ja, du forstår." sagde han forvirret. Han rystede på hovedet. "Jeg har fået en lærling. Hun gør et godt stykke arbejdte allerede." smilte han stolt.
|
|
|
Post by Aiko on Aug 14, 2006 14:14:16 GMT 1
Aikos smil blegnede. *HUN gør et godt stykke arbejde?!* Hun kiggede ned i blomsterne, for at undgå Ryuus blik, og for at han ikke skulle se hendes lidt triste ansigtsudtryk. *I al den tid, vi ikke har set hinanden, finder han sig en lærlig. Gad vide, hvad delaver sammen..!* Hun lukkede øjnene.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Aug 14, 2006 14:16:07 GMT 1
"Hun er slet ikke dårlig af en kvinde at være. Ikke at kvinder ikke... Men hun skal nok lære det... Hvad er der galt?" han fangede de dårlige vibrationer med det samme.
|
|
|
Post by Aiko on Aug 14, 2006 14:18:24 GMT 1
Hun smilte et meget falskt smil. "Det er ligemeget." Svarede hun usikkert. *Hvorfor tænker du på den måde, Aiko? Selvfølgelig er han dig tro. Han elsker dig, og du elsker ham. Glem det!!*
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Aug 14, 2006 14:21:47 GMT 1
"Du smiler falskt... Jeg holder fingrene fra hende, bare rolig!" sagde han næsten fornærmet. Hvordan kunne hun tro sådan noget. Det var jo idiotisk. Han ville på ingen måde være utro!
|
|
|
Post by Aiko on Aug 14, 2006 14:23:36 GMT 1
Hun smilte forlegent. Nu havde hun dummet sig igen. Hun tog hans hånd og flettede fingre med ham. "Skal vi ikke gå et andet sted hen?" Spurgte hun usikkert.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Aug 14, 2006 14:25:23 GMT 1
Han nikkede. "Jo, lad os det..." grinte han og løftede hende op i sine store stærke arme. "Hvor vil frøkenen hen?" ((Jeg lod mig rive med, okay? ))
|
|
|
Post by Aiko on Aug 14, 2006 14:27:38 GMT 1
Hun fik et chok, da han løftede hende op, men lagde så trygt armene om hans hals. "Hjem til dig?" spurgte hun. "Med mindre din lærling altså er der, for i så fald kan vi jo ikke lave så meget," drillede hun. (( fint nok ))
|
|