|
Post by Aiko on Nov 22, 2006 16:34:06 GMT 1
Aiko smiler tilfredst. Hun ligger hovedet helt tæt til Ryuu og kigger på hans ansigt ud af øjenkrogen. Hun kigger nærmest op på ham. Hun lukker kort øjnene og sukker glad. "Skal vi ikke se at komme i tøjet, elskling?"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Nov 29, 2006 13:10:01 GMT 1
"Jo," smiler Ryuu, men går ikke mine til at røre sig. Hendes hud er blød - og hun er så smuk. Han har bare lyst til at holde om hende i al evighed! Han kysser hende på hovedet. Han fik den pige han elskede. Verden var et eventyr!
|
|
|
Post by Aiko on Nov 29, 2006 19:36:04 GMT 1
Aiko undrer sig lidt over, at Ryuu ikke flytter sig, men lader sig ikke rigtig mærke af det. Hun elsker at ligge tæt op ad sin elskede Ryuu. "Jeg elsker dig, Ryuu."
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 9, 2006 15:52:09 GMT 1
"Jeg elsker også dig," smiler han og stryger hende over kinden. Hendes kinder er som silke, mod hans ru hænder. Han så hende dybt i øjnene og lagde ssin pande mod hendes. "Jeg vil aldrig, aldrig gøre dig ondt på nogen måde..." sagde han. Han vidste at mange mænd var deres koner utro, eller slog dem, eller andre ting.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 12, 2006 20:14:23 GMT 1
Aiko rødmer en smule, men prøver at skjule det. "Det ved jeg godt, elskede. Jeg vil heller aldrig gøre dig ondt." Hun nyder hans kærtegn. Hun kan ikke få nok af dem.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 14, 2006 20:52:03 GMT 1
Han holder om hende og kigger ud. Klokken var vel omkring 10 om morgenen. "Måske skulle jeg til at komme hjem... Der er jo et stykke," smiler han stille og kysser hende på panden. "Ikke at jeg har lyst, meen..."
|
|
|
Post by Aiko on Dec 14, 2006 20:54:19 GMT 1
Aiko lukker kort øjnene og kigger da forelsket på ham igen. "Du må ikke gå.. Men på den anden side.. Hvis min far opdager det, bliver vi nok ikke gift alligevel.." Hendes ansigtsudtryk blev pludselig meget trist. Bare tanken om det gjorde hende ked af det.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 14, 2006 20:57:12 GMT 1
Han trykkede et blidt kys mod hendes læber. Hans ene finger stryger hende på kinden. "Aiko vi skal nok blive gift. Lige meget hvad der sker vil jeg gøre ALT for at få dig! Om jeg skal udfordre din far og din bror samtidig, så sværger jeg at jeg hellere vil dø end at miste dig!" siger han højtideligt. Han mener det!
|
|
|
Post by Aiko on Dec 14, 2006 21:00:21 GMT 1
Aikos øjne begynder lige så småt at løbe i vand. Hun trykker sig ind til sin elskede Ryuu. Hun kan ikke udtrykke det, hun føler med ord. Hun ligger bare og knuger sig ind til ham.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 14, 2006 21:02:32 GMT 1
Ryuu presser hende blidt ind til sig. Han ville gøre alt i hele verden for at få hende. Han ville give højre arm for hende, hvis nogen bad ham om det!
|
|
|
Post by Aiko on Dec 14, 2006 21:03:37 GMT 1
Hun hvisker lige så stille og kærligt til ham. "Jeg elsker dig, Ryuu. Jeg elsker dig virkelig højt!"
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 14, 2006 21:05:09 GMT 1
"I lige måde..." smiler han bare og stryger hende over håret. "I lige måde," gentager han og stryger hende ned ad ryggen.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 14, 2006 21:06:35 GMT 1
Hun løfter hovedet lidt, så hun kan se ham. Man kan se, at hun har grædt. Hendes øjne er helt blanke, men på den anden side kan man se, at hun er lykkelig. Hendes øjne stråler som intet andet.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 14, 2006 21:09:10 GMT 1
Han smiler skævt over hende. For fremmede kunne hun godt virke som en machopige, men ikke privat. Han giver hende et lille og forsigtigt tungekys. Han vil ikke miste hende for alt i verden!
|
|
|
Post by Aiko on Dec 14, 2006 21:10:49 GMT 1
Hun tager glædeligt imod kysset og gengælder det. Hun lægger den ene hånd på hans brystkasse. Hun har igen lukkede øjne.
|
|