|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 23, 2006 14:41:24 GMT 1
Han flytter lidt hår fra halsen og kysser videre. Han ser prøvende på hende, mens han lister hendes underbukser ned. Han ville gerne tilfredstille hende.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 23, 2006 14:43:06 GMT 1
Hun smiler sødt, men en anelse frækt. "Hov, vent lidt. Du må godt, men jeg må ikke?" driller hun lidt. Hun har ike noget imod, at han gør det, men hun synes, at han virker en anelse dobbeltmoralsk.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 23, 2006 14:46:53 GMT 1
"Det er lidt åbenlyst hvad vi har lavet ellers," smiler han skævt. "Du... Du ved... Der sker ikke så meget når du... Øhh... Modsat mig..." Han rødmede bare og kyssede hende. Han var ikke så god til at forklare sådan noget. "Hvis du forstår," lo han.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 23, 2006 14:48:34 GMT 1
Hun ser trist ud. "Og? der er alligevel ingen fra min familie, der er herinde." Hendes stemme er heller ikke så glad og tilfreds, som den var før.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 23, 2006 14:50:31 GMT 1
Han strøg hende over håret. Han ville ikke have hun var trist, men... "Jeg tror ikke det er en god ide..." sagde han bare og hold om hende. Der var tydeligvis liv dernede, men ikke noget vigtigt
|
|
|
Post by Aiko on Dec 23, 2006 14:53:08 GMT 1
Hun kigger op på ham med bedende øjne. Hun ville virkelig gerne. Ellers gjorde hun ikke noget. Hun blev bare liggende, selv om Ryuus hånd stadig var oppe under hendes kjole.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 23, 2006 15:02:47 GMT 1
"Men du kan jo blive gravid..." sagde han bare. Han ville ikke fristes, så var han ikke sikkr på at han kunne holde sig i skindet.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 23, 2006 15:04:35 GMT 1
Aiko kigger væk fra ham. Hun siger ikke noget, hu rykker sig bare lige så stille længere væk fra ham.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 23, 2006 15:06:47 GMT 1
Han sukkede. *Flot Ryuu! Det er du virkelig god til,* tænkte han sarkastisk og trak hånden til sig. Han holdt hende bare om livet. "Undskyld," sagde han bare.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 23, 2006 15:08:49 GMT 1
Inderst inde har hun faktisk ikke lyst til at flytte sig, men der var ngoet inde i hende, der sagde hende, at hun var nødt til det, så hun rykkede sig langsomt endnu længere væk, selv om de stadig lå ufattelig tæt.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 23, 2006 15:10:34 GMT 1
Han sukker igen og lægger sig om på ryggen. Han slipper hende og lader hende bare rykke sig som hun havde lyst til. Han vil ikke gøre noget hun ikke har lyst til
|
|
|
Post by Aiko on Dec 23, 2006 15:12:45 GMT 1
Hun kigger meget overrasket på ham. Hun lukker øjnene og der triller en tåre ned. Hun rykker sig tættere på ham igen, lægger armen om ham og læner hovedet op ad hans ryg. "Ryuu..? Du ved godt, at jeg elsker dig, ikk?" Man kan høre på hendes stemme, at hun er trist.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 23, 2006 15:15:05 GMT 1
"Jo..." smiler han og vender sig så han kan kysse hende. Han tører tåren væk. "Du behøver ikke græde. Jeg troede bare ikke du ville." smiler han forsigtigt og kysserhende igen. Han lægger armen om hende også.
|
|
|
Post by Aiko on Dec 23, 2006 15:16:35 GMT 1
Hun smiler igen. "Jeg vil godt. Jeg vil rigtig gerne, for mig lød det bare ikke som om du gad." Hun kysser ham kort.
|
|
|
Post by Ryuu Hattorio on Dec 23, 2006 15:18:51 GMT 1
"Jeg vil gerne... Men jeg vil bare ikke skænde din ære mere end højst nødvendigt." sukker han og trykker hende ind til sig. *Eller min egen, for den sags skyld* tænker han og kysser hende.
|
|